Ke komunikaci
Jak zvládnout určitou situaci, pohovor, obchodní schůzku. Jak vést, inspirovat.
A proč vůbec?
Možná jste někdy byli v situaci, kdy jste nevěděli kudy kam (myšleno slovně) – co říct, jak reagovat. Nebo se vám možná stalo to, že vy to říkáte jasně, ale ti ostatní vám nerozumí. Vedete tým a lidé v týmu dělají něco jiného, než vy říkáte, aby dělali. Možná vám hlavou prolétne „jsou snad natvrdlí nebo co?“. A co doma? Mluvíte spolu? Nebo by se vám hodilo vědět, jak to udělat, abyste se nemuseli neustále dohadovat.
Výměna nebo mít jiný názor na nějakou situaci, postup je běžná věc. To, že se někdy dojde k rozporu, rozepři se stává také. A jak pak z toho ven? Nebo ještě jinak. Je možné udělat něco, abychom tyto situace alespoň z části eliminovali?
Čím začneme
Podíváme se společně na to, jak to máte se vztahem ke komunikaci teď. Rozebereme potřebné věci tak, abyste věděli:
- Co potřebujete, abyste se domluvili?
- Co byste měli vědět/umět, abyste se vzájemně s druhými pochopili?
- Co byste měli vědět/umět, aby vás druzí pochopili?
To jsou jen základy které, když je poznáte a do života zapojíte, vám komunikaci usnadní.
Jak začít?
Individuální konzultací sami pro sebe. Objednat se můžete níže.
Občas pořádám i 2 – 4 hodinové bloky informací, kde se věnuji základním bodům komunikace. Jejich termíny sděluji svým klientům prostřednictvím emailu formou newsletteru. Chcete-li být také informovány, nechte mi na sebe kontakt.
Pro firmy školím na téma „Komunikace ve službách“ pracovníky, kteří pracují ve službách, a je zaměřeno na komunikaci s klienty a mezi sebou v týmech.